Returnarea produselor

Suma de bani restituita pentru retur nu va include si cheltuilile de transport ( daca exista ). Produsele pot fi returnate prin curierat rapid la adresa:  Str. Mestecanis Nr. 1k, Bucuresti, Romania.

Conform legii comertului electronic OG nr.34/2014, art.7 alin.1 consumatorul ( cumparatorul) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului ( cumparatorului ) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Costurile ce reprezinta cheltuielile de retur sunt in valoare de 30 de lei.

Clientul are dreptul ca, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor comandate, sa returneze produsul si sa instiinteze firma SC Decorativ Flag SRL asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.

In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:

-contravaloarea transportului va fi suportata de cumparator ( client );

-produsele returnate trebuie sa fie noi, in cutie, impreuna cu toate accesoriile aferente produsului;

-steag.ro se obliga sa returneze suma achitata de client, prin tansfer bancar (in contul clientului), imediat ce toate conditiile de mai sus au fost indeplinite, in cel mult 14 de zile calendaristice.

Produse personalizate/realizate pe comanda

Produsele confectionate la cererea clientului,dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."

GARANTIE

Garantia se solutioneaza la sediul DECORATIV FLAG SRL prezentat in pagina de contact http://www.steag.ro/contact prin repararea sau inlocuirea produsului defect.

Garantia este solutionata in maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea produsului. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

Legea Garantia se aplica in conformitate cu HG 394/1995 si HG 786/1996.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, insotite de urmatoarele documente: bonul sau factura de achizitie emisa de DECORATIV FLAG SRL (copie).

In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, pot fi returnate solicitantului / expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

Produsul a fost montat necorespunzator.

Defecte cauzate de utilizare defectuasa.

Pierderea sau deterioararea certificatului de garantie.

Neprotejarea prin arborare drapel la viteze de vant mai mari de 40 km / h.

Steagul a fost gresit aleas sau a fost utilizat pentru alt scop decat cel indicat de client.

Finisajele drapelului cerute de catre client nu se potrivesc cu sistemul de prindere.

Drapelul, steagul personalizat, fanionul, steguletul sau alt accesoriu de fixare si arborare a steagurilor sau drapelelor prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare

Acte de vandalism

Orice reclamatie se primeste in scris prin fax 021.424.16.39 sau pe email la contact@steag.ro si se va raspunde in termen de 3 zile de la data inregistrarii. In cazurile speciale in care nu se poate constata in cadrul societatii deficienta produsului in garantie si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului.

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare. Pentru mai multe detalii te invitam sa citesti POLITICA DE COOKIES.